השר ארדן "אם מישהו מהקואליציה ימרוד – נטפל בו" • האזינו

    דוד לזר No Comments on השר ארדן "אם מישהו מהקואליציה ימרוד – נטפל בו" • האזינו
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים גלעד ארדן התראיין אמש (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' והתייחס להתחייבות הממשלה למפלגות החרדיות בענין חוק הגיוס המתוקן.

    "הקואליציה מוכיחה עד כה שהיא עומדת בהתחייבות שלה, גם אם גורמים בתקשורת אומרים אחרת, המפלגות מתקרבות אחת לשניה בכיוונים של הבנה הדדית ושיתוף פעולה וללא מריבות, אני לא רואה מישהו מהקואליציה שימרוד בענין הזה ואם כן נטפל בו", אמר.

    על הריסת בתי המחבלים אמר ארדן כי "לאורך כל השנים השב"כ טוען שזה אפקטיבי, הם יודעים יותר מכולם – שר או שופט מה חושב הצד הפלסטיני, רואים את זה בעצם העובדה שבני משפחת המחבל הסגירו אותו -וזה בגלל שחששו מהריסת ביתם".

    השר ארדן ציין כי הוא בדיוק יצא מישיבת הקבינט, "אני לא מתייחס לנושאים שדנים בקבינט, יש הערכה כללית, אין שינוי, אין הרבה מעבר להסתה של הארגונים הפלסטינים, אבו מאזן לא מגנה את המחבלים וממשיך לומר אמירות של שבח והלל לטרור, אותם יחידים שמקבלים את ההחלטות – קשה מאוד לקבל עליהם מודיעין מקדים, אפשר לציין אבל שהפיגועים יצאו מירושלים ועברו ליו"ש בדגש על אזור חברון".

    "משטרת ישראל, תחת המדיניות שלי ביצעה צעדים רבים, למעלה מ-1000 מעצרים סביב הכפרים בירושלים, מערכת הביטחון וצה"ל גם עשו מאות מעצרים ביו"ש", לדבריו, "נגיע לכל אחד, אין שום מקום חסין היום במזרח התיכון".

    עוד הוא הוסיף כי "מי שעושה בסוף את העבודה אלו השוטרים ולוחמי מג"ב שמגינים בגופם ומשלמים מחיר כבד מאוד, 60 שוטרים נפצעו בסבב האחרון", אמר ארדן.

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות